Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Kapitán Hollister

29. 5. 2009 17:34
blá blá

blá blá blá blá blá;-D

ach, to s emě ulevilo. No fuj. Cévičky okoo srdce se mi stahujou stresem, když čtu váš blog, Mono.

0 0
možnosti

Dezo-Conka

13. 5. 2009 7:43
Mono,meruňky kvetly jen 4 dny,

úroda je v p.deli ,a vy zase o tom šukání:-/

Kdyby mi netáhlo na 60 tak možná pro vás najdu více pochopení.Tak krásný sloh,taková pěkná ženská a takové přízemní zájmy:-(

0 0
možnosti

Wendolene

12. 5. 2009 15:55
Vite, co je nejmene sexy?

Zenska, ktera si o sve promiskuite vede verejny denicek - blog. Pritahuje vas nekdo, kdo vas odmita. Na tom neni nic noveho.

0 0
možnosti

Limburger

12. 5. 2009 16:08
Re: Vite, co je nejmene sexy?

Nad tou větou "..jediné, co mě na něm skutečně lákalo, byl fakt, že jsem s ním dosud nic neměla." mě také cosi napadlo o promiskuitě.

   Ale četl jsem dál a u věty "..nakukala jsem mu cosi o momentální sexuální abstinenci" mi začlo být jasné, že i nám tady autorka cosi nakukává.

   Takže bych to nebral zase až tak...Celkové vyznění článku je fajn, napsané je to hezky, takže bych se autorky zastal.

   Blog přece nemusí být jen literaturou faktu či osobním stoprocentně pravdivým deníčkem.

0 0
možnosti

Roman Potoczný

12. 5. 2009 15:47
Myslím, ..., ...,

že sexuální abstinence může především prospět tomu, abychom se těšili na provozování sexu, tím myslím "kvalitního sexu" :-), nikoliv jen přepočítávání a zvyšování skóre za každou cenu ;-D

0 0
možnosti

Limburger

12. 5. 2009 15:22
Připomínáte mi klasiku literatury tohoto oboru...

...v podání Dr. Miroslava Plzáka. On dávno exaktně a zároveň velmi zábavně popsal (mimo jiné) přesně to, o čem je Váš pěkný článek. Svým zcela osobitým stylem jste tomu dala nový rozměr. ;-) R^

0 0
možnosti

Valentyna

12. 5. 2009 14:44
zájem=>nezájem, nezájem=>zájem

nojo, to už je bohužel asi pravda. Vždycky nás přitahuje nejvíc to, co nemůžeme mít. Ach jo. Zrovna jeden mě poslal do háje a jak ten mi přijde sexy!!! Ale když on opravdu je.... A ti co mi klečí u nohou, že by mě chtěli, mi sexy nepřijdou vůbec!!! Ale narozdíl od autorky na sex myslím pořád, a´t už ho mám nebo ne;-D

0 0
možnosti

mona m.

12. 5. 2009 15:29
Re: zájem=>nezájem, nezájem=>zájem

Ale vzdyt ja na nej take myslim skoro porad... ;-) To co popisujete je proste zase jeden Murphyho zakon - Budu-li pritazliva pro stovku chlapku, me se bude libit prave ten stoprvni!!! je to pech :-/;-D

0 0
možnosti

moebius

12. 5. 2009 14:26
celibát?

takže po napsání takového článku je nejvyšší čas vstoupit do kláštera?

0 0
možnosti

mona m.

12. 5. 2009 15:29
Re: celibát?

Samozrejme! takze tam rychle vstupte, at mi prijdete co nejvic sexy!!! ;-D

0 0
možnosti

Edmund Černá Zmije

12. 5. 2009 14:11
Nějak jsem to nepochopil

nebo jsem to pochopil tak, že autorka už ojela skoro všechny a všechno, co bylo v jejím okolí, a těch pár kousků, co ještě neojela, jí připadají sexy.  8-o

0 0
možnosti

pick

12. 5. 2009 13:41
Nebojte se, tyto problémy jsou dočasné

a prožila je většina. Následovat budou články buď o tom, které plenky jsou nejlepší nebo v kterém kostele je nejlepší akustika!

0 0
možnosti

Wendolene

12. 5. 2009 15:55
Re: Nebojte se, tyto problémy jsou dočasné

docasne??? Libi se mi vas optimismus:-)

0 0
možnosti

handour

12. 5. 2009 13:28
Mono

žluté zuby sexy???!8-o8-o8-o

Je fakt, že někdy rozhodne zdánlivá maličkost a touha je ta tam...:-P

Jo, dobrý téma, kterýho není nikdy dost;-D

Jsi dostatečně připravená na supy?;-DR^

0 0
možnosti

mona m.

12. 5. 2009 13:34
Re: Mono

Já o těch zubech věděla, ale vždy, když jsem se na ně podívala, trochu jsem se otřásla a koukala jinam. prostě jsem je vytěsnila!!! :-) Na supy se těším! Už se mi po nich stýská!!! ;-)

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS