Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
P

papaya

2. 6. 2009 8:47
a blonďáka do postele ??

.. tak to taky FUJ ! ;-D 

0 0
možnosti
P

papaya

2. 6. 2009 8:44
dva cukry do jednoho kafete ?

.. ale FUJ ! :-P

0 0
možnosti
RB

smajlik :)

1. 6. 2009 21:44
Hm,

Mona taky někdy pracovala? To teda koukám ;-D

0 0
možnosti
KH

klarisah

1. 6. 2009 19:14
Taky nejsem nadšenej

fanda vztahů na pracovišti... ale zrovna dnes nás přijel školik tak sexy Francouz... oh booože ;-D Ještě, že je tam jenom na tejden ;-)

0 0
možnosti
FP

forhend

1. 6. 2009 18:43
Vy že chodíte do práce hlavně pracovat?

;-D;-D;-D;-D Tak to vypovídá obsah vašeho příspěvku. Ale není to nic proti vám! Někdo má rád vdolky, někdo holky...:-)

0 0
možnosti
TH

profitness

1. 6. 2009 18:42
my jsme v pohodě

Já jsem svoji manželku taky potkal na pracovišti. Je to už přes 10 let. Jsme manželé, máme dceru a STÁLE PRACUJEME SPOLU. Není v tom žádný problém.

0 0
možnosti
W

Wendolene

1. 6. 2009 18:11
Pravidlo uspesneho pracovniho pomeru

zni nikdy si nezacinat sexualni pomer na pracovisti, sexualni ci jiny. Prestante se divat na americke serialy a zacnete se ridit vlastnim rozumem. Pokud tedy nejaky mate.

0 0
možnosti
GMI

Glock Mk. I

1. 6. 2009 18:16
Re: Pravidlo uspesneho pracovniho pomeru

přesně tak .. .co je v domě, není pro mě.

0 0
možnosti
ŠB

Štěpán Binko

1. 6. 2009 18:06
Můj kamarád,

chlap v nejlepších letech, na podobné otázky vždy s humorem odpovídá: "Cože? Začít si něco se svojí sekretářkou? Si blázen? Si budu dělat ostudu i v práci...." ;-D.

Ne, tudy cesta opravdu nevede...;-)

0 0
možnosti
MH

mona m.

1. 6. 2009 18:13
Re: Můj kamarád,

;-DR^ To je zvlastni, tohle by me nenapadlo... :-)

0 0
možnosti
HN

handour

1. 6. 2009 18:01
a co dělat

v čistě ženském kolektivu?:-P

Žerou se zákusky a do kafe roní slzy, jak by ten svět bez chlapů byl lehčí...

Ale Ty víš, i já vím, že to není pravda, s nima je určitě hezčí...;-)

0 0
možnosti
MH

mona m.

1. 6. 2009 18:12
Re: a co dělat

Presne tak! Taky jsem byla jednou v zenskem kolektivu a byla to desna nuda!!!! Najednou nebylo kvuli komu brat si minisukni, na koho se culit a (to hlavne) s kym konzultovat muzske signaly... :-)

0 0
možnosti
O

Oskar.Kalivoda

1. 6. 2009 17:55
Sex na záchodové kabince ...

... je fajn :) Měl jsem několik zajímavých plánů o různých místech, kde by se dal sex v práci provozovat. Bohužel už jsem něměl čas realizovat tu nejlepší - sex na pracovním stole šéfa (ano TOHO šéfa), protože jsem byl vyhozen. Inu člověk nesmí u těch představ na sex v práci zapomínat na to, že je v práci a přeci jenom tam není kvůli sexu, ale kvůli práci. Tak.

0 0
možnosti
MH

mona m.

1. 6. 2009 18:19
Re: Sex na záchodové kabince ...

Tak to nevim, TAMTEN sef mi prisel dost asexualni, natoz sex na jeho stole! Ale proti gustu.... ;-) PS: zajimalo by me, s kym jsi to planoval... R^;-)

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS