Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

ladyevil_cz

8. 9. 2010 12:29
:D

...jistě se najde ale i něgdo ve stylu...Má milovaná ex, bez Tebe jsem nula...tož vem mne zpět;-D:-P

0 0
možnosti

Psí zadek

17. 7. 2009 13:13
Mono, co je s Vámi?

Takovou dobu nic od Vás! Koukejte zas něco napsat ;-)

0 0
možnosti

eber

16. 7. 2009 7:00
béčko

Po přečtení několika Vašich článků, Vám musím potvrdit že, 

určitě nejste blogerské "Béčko" RvRv

Vy jste blogerské "Péčko"R^R^R^

Ale alespoň je u čtení toho Vašeho blogu;-D;-D;-D

0 0
možnosti

kongolese

10. 6. 2009 14:22
Autorka

musí bejt profi pračka na buráky. Sorry, v posledním slově má bejt 'č' místo 'b'.

0 0
možnosti

SID09

10. 6. 2009 14:32
Re: Autorka

;-D!!R^ trefný a zábavný

0 0
možnosti

Lewis

8. 6. 2009 16:17
Omg

Říct si ještě o hlasy do ankety a maskovat to stylem - Hahaha, dyť já to myslím jako srandu -, to už není béčko, ani céčko, to už je úplné dno sebeúcty.

Ty si (aspoň z mého pohledu) takový náš blogerský Ed Wood, je to takové roztomile blbé, spousta lidí tomu fandí a ty tomu snad i věříš...;-)

0 0
možnosti

Zuzana Hejná

8. 6. 2009 16:15
když vy tak hezky píšete,

ale zabýváte se hovadinami...

Oni vás ti chlapi vidí úplně jinak, než vidíte sama sebe v zrcadle. Voníte jim jinak, než voníte sobě. Jestli o vás ex nebo současný nebo budoucí stojí, kdybyste měla na sobě pytel, je to (skoro) jedno. V opačném případě nepomůže nic.

Jinak:  začít si znovu s exem je dobrý způsob, jak s ním skončit nadobro. Není dokonalejší způsob, jak si uvědomit, proč je ex.

0 0
možnosti

Eva_Pallotto

8. 6. 2009 16:14
článek hezkej

a R^, ale nesouhlasím.

Ale každej ten život bláznivej žijem jinak...

0 0
možnosti

tekanna

8. 6. 2009 15:24
To jsem právě nikdy nepochopila...

Nebo vlastně pochopila, ale stále nenahlédla smyslu takového počínání...

Proč si do postele tahat někoho, kdo za to nestojí? Kdo je/bude schopen se "nenuceně" přetvařovat a snažit se trumfnout společně strávené chvíle (trvající klidně jak pár let, tak třeba i několik minut postelové akrobacie) s nějakou vypelichanou blonýdnou (nebo klidně i s Angelinou Jolie? :-) 

0 0
možnosti

mona m.

8. 6. 2009 16:09
Re: To jsem právě nikdy nepochopila...

Ale takové přetvařování je extrém, jistě... ale copak vy když přijde na konfrontaci s nějakým "ex", nechcete vypadat dobře, fakt hodně dobře? Třeba i líp než na prvním rande s někým novým? Já teda jo! A neznám nikoho, kdo by nechtěl! :-)

0 0
možnosti

Waspish

8. 6. 2009 15:13
Ale tohle tady už bylo

"Že já hloupá si raději nevzala Pištu Hufnágla". ;-D

0 0
možnosti

mona m.

8. 6. 2009 16:09
Re: Ale tohle tady už bylo

Nojo, když já toho pořád lituju.... :-/;-)

0 0
možnosti

veš na pleši

8. 6. 2009 14:54
A víte, že já jsem si vzala svou první lásku?

Ty předchozí byly jen koncepty... ;-D

0 0
možnosti

mona m.

8. 6. 2009 14:57
Re: A víte, že já jsem si vzala svou první lásku?

R^ když je konceptuální umění, proč by nemohla ýt konceptuální láska? Koncept je dneska trendy! ;-D

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS