Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

NightFlight

4. 11. 2010 10:53
Já znám jinou pohádku

Byl jednou jeden princ a ten se zeptal princezny:  "Chceš si mě vzít za

muže?" , na což ona odpověděla "Ne!".

A ten princ žil potom šťastně mnoho let. Chodil každý víkend na letiště, lovil zvěř, každý

den hrál golf, pil hodně pivo a spal s každou ženou, která si dala říct...

0 0
možnosti

Astaroth

3. 11. 2010 12:03
dymajici carodejnice ve vezi

Jen at tam zaleze, stejne nikomu nebude staleti chybet ;-D Kuracka a stara k tomu, bleee Rv

0 0
možnosti

Ježikača

28. 10. 2010 18:04
pěkný.

zejména ta fotka.:-)

0 0
možnosti

petrhajek.blog.idnes.cz

27. 10. 2010 23:52
jestli to neni o tom,

ze mnoho princu se zmenilo na poloprincezny a nebo alespon preslechtene Krasone :-). A pak holt ti draci uz zbudou jen na princezny.

0 0
možnosti

Sir Humprey Appleby :-P

27. 10. 2010 23:42
Safra. Vás líbat musí bejt jak olizovat popelník

0 0
možnosti

Aretta

27. 10. 2010 23:54
Teda, síre...

Mně ta ženská připadá jako dokonalý ztělesnění sexu.... až mi to zkazilo náladu:-)

0 0
možnosti

666

27. 10. 2010 19:27
Slibný začátek i foto

ale pak jsem se v tom nějak ztratila...

0 0
možnosti

leo5

27. 10. 2010 19:26
Princezny se proměnily v draky

Je to jen mé malé pozorováníčko: K ctnostným a žensky upraveným ženám se i hrubší muži chovají slušněji. K štěbetající ženštině hrající několika barvami má někdy i velmi slušný muž potíž udržet takt. Jsem přesvědčen, že muž i žena má hluboko v nitru uložené tušení ideálu, který je dnešním způsobem života zaházen. Ženy díky silnějšímu vnitřnímu životu mají ve skutečnosti duševně převahu a jsou tedy určující silou, neboť vnější věci jsou projevem vnitřních. Ženy zakopaly svou princeznu emancipací - pomužtěním, oddělily se od zdroje, který jinak bezděčně z pravé ženy září a způsobuje, že muž je schopen pro ni udělat cokoli. Až žena najde opět sebe sama, svou původní čistotu, muž opět probudí v sobě rytíře a zdá se to být neuvěřitelné, ale zákonitě se zlepší i poměry.

0 0
možnosti

Ježikača

28. 10. 2010 18:08
Re: Princezny se proměnily v draky

hi, hi. je-li po namlouvací fázi, muž, jak říkáte, je stále schopen pro princeznu udělat vše. tedy má-li čas. a ono to občas spěchá.

0 0
možnosti

skoog

27. 10. 2010 18:38
Já bych princeznám doporučila,

aby zklidnily hormon, přestaly princům předhazovat jejich nedostatky a naučily se trpělivosti. Ne kvůli nedočkavosti ze setkání s princem, ale kvůli tomu, aby se jim pohádka nezajedla a aby z dlouhé chvíle nezačaly koketovat s buranem z pastoušky na konci království. ;-)

0 0
možnosti

martin13

27. 10. 2010 17:26
Mono, Mono..

asi to musela být pěkná kocovina, že už i Vy, žena vampír si stěžujete?

0 0
možnosti

mona m.

27. 10. 2010 17:30
Re: Mono, Mono..

Já si nestěžuju... já jen hledám prince ;-) soustavně a neúnavně. Dobré kusy k vysátí :-P

0 0
možnosti

ladyevil_cz

27. 10. 2010 14:37
Trošku jsem se v tom zapletl...

...jakmile je řeč o Popelce a ztraceném střevíčku, jsem nerd ;-) Nicméně...draky nezabíjet, jsou přítulní, mohu jen doporučit jako spolehlivé hlídače v domácnosti..jo a...klíč už jsem si vyzvedl a jden drak je přede dveřma;-D Za dveřma jsou šelmy ;-);-D

0 0
možnosti
  • Počet článků 77
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3534x
Facebook

Seznam rubrik