Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
B

Bresslerova

13. 8. 2008 14:15
Trefné

Označení raněná labuť znám, já radši ale používám diblík, neboť výraz raněná labuť je moc poetický na tento způsob chování.

Nejvíc se mi líbí, když žena středního věku,matka dospělého potomstva, se chová tímto způsobem, přičemž v článku postrádám důležitý atribut - a to, že tyto dámy ještě tak jako poskakují, hopsají. To se těžko dá popsat, to se musí vidět. V zaměstnání potkávám hned několik takových exemplářů. Mohu jim slepě závidět, na muže to opravdu zabírá. Já bych si však se svou výškou a mentalitou připadá při takových způsobech maximálně trapná. A dlužno říci, že zmíněné dámy i trapně působí, ovšem to si myslí všichni okolo, jen ony jsou přesvědčeny o vlastní úžasnosti.

0 0
možnosti
JS

belgian chocolate

13. 8. 2008 14:45
Re: Trefné

ano, tet Kateřin neboli postmenopauzálních diblic je všude kolem nás spousta

0 0
možnosti

anžto

13. 8. 2008 13:51
:-)

záleží na muži - všichni nejsou takoví - ten můj právě ne:-) když jsme spolu začali tak jsem to taky zkoušela - jenže když mě častoval poznámkami jako: "snad nejsi úplně blbá, ne?", "nech toho kňourání!" apod. tak jsem toho nechala. :-)

0 0
možnosti
J

Jack777

13. 8. 2008 13:48
...

Mě vždy přijde úsměvný, když se ženy chlubí tím, nebo to zdůrazňují, že dokážou vyměnit sifon nebo pojistku či kolo u auta. Myslím, že každý dement tohle dokáže, zrovna tak jako uvařit jídlo nebo vyprat a vyžehlit. Na to stačí elementární inteligence. Aspoň já neznám nikoho kdo by to nedokázal. Každý jedinec je od přírody nezávislý a schopný přežít sám (ve společnosti), to je přece samozřejmost.

Všichni muži nejsou nepostradatelní hrdinové, já třeba ne a připadal bych si trapně kdyby nějaká zkoušela "povzbuzovat moje mužství". Už ta formulace mi přijde trapná. Nemám rád generalizování. Ženy nezvládají více věcí najednou lépe než muži, nevydrží více a ani nejsou inteligentnější. Je to vždy o jednotlivcích. Jsou ženy, které toho zvládnou hodně a jsou ty které nezvládnou a nevydrží nic a musí si vzít bohatého manžela :-). A to samý platí pro muže. Ve výsledku je to půl na půl.

0 0
možnosti

anžto

13. 8. 2008 13:53
Re: ...

:-) no já teda znám dost jedinců, kteří si uvařit neumí a vyprat taky ne - je to pro mě taky nepochopitelné, ale znám a neřekla bych o nich, že jsou tupí - akorát nesoběstační - většinou měli někoho kdo to za ně dělal a když se ocitnou v situaci, že musí sami potřebují pomoc:-)

0 0
možnosti
U

uhrikova_divjak

13. 8. 2008 13:44
ad matkin

Tiez si myslim, ze Matkin je paradny. Fakt citanie na kazdy cas a je to knizka ktoru nazyvam milovanym terminom prudko "čtivá". podla poslednych info co mam, tak je to zena (ja som sa vzdy cudovala ktory chlap by si vsimal take drobnosti). kazdopadne az ja sa naucim pouzivat ranenu labut, budem stastna osoba so stastnym priatelom :-))

0 0
možnosti
JL

tramtadadá

13. 8. 2008 13:21
Karma

Matkin píše super. Tu knihu jsem četla. Můj slovenský přítel mi říkal, že to je pseudonym a že se nevím, jestli to píše muž nebo žena. Vždycky se to snažím nějak z té knihy poznat:-)Raněnou labuť občas používám a spokojenost je na obou stranách:-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 77
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3534x
Facebook

Seznam rubrik