Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
W

wellbload

7. 9. 2009 18:24
Asi je to o přístupu a nasazení

Spousta lidí a skoro si troufám říct, že i většina, tyhle manévry neprovozuje a taky nejsou sami nebo nešťastně s někým. Tím nechci nikoho soudit, jen to konstatuju.

0 0
možnosti
T

tekanna

7. 9. 2009 17:28
Bože...

To by mě zajímalo, kolik ženských si hraje na dokonalé (nebo na někoho, kdo by podle jejich názoru muže mohl oslovit). ;-D Tak by mě zajímalo, kolik mužů tohle oceňuje. Zatímco počet žen z první věty si netroufám odhadnout, o druhé cifře mám celkem jasno. :-P;-)

0 0
možnosti
MH

mona m.

7. 9. 2009 18:01
Re: Bože...

Me by zase zajimalo, kolik muzu si taky hraje na dokonale - kolik si jich pujcuje draha auta od kamaradu a vydava je za svoje, kolik z nich vodi holky do drahych restauraci a zbytek mesice ji jen suchy chleba... ;-)

0 0
možnosti
J

Jack777

7. 9. 2009 15:22
...

Hele moje holka se nemaluje ani si třeba neholí nohy páč jí tam nic neroste a nic nepředstírá, jen přemýšlím čím to asi je, možná proto, že je z asie :-))

0 0
možnosti
EP

Eva_Pallotto

7. 9. 2009 15:42
Re: ...

.... ehhhhhmmmmm ...nikde?

A kolik že jí je? ;-D

0 0
možnosti
NS

Nyzozemec Sídorf

7. 9. 2009 14:03
To jsem se pobavil

Ta achylová šlacha je fakt dobrá ;-D R^

Připomněla mi spolužáka ze střední, který v hodinách deskriptivní geometrie konstruoval patakolmici ;-D

0 0
možnosti
S

stedrik

7. 9. 2009 13:55
Jó, bejt mladší a žít v civilizaci,

taky bych uměl předstírat, že mám rád aspoň přívlastkový vína a potají bych pil pivo. Naučil se pár básniček i pár citátů Cicera a pod polštářem měl schovaného petrolejovýho prince. Pro ty dokonalé-jen ty milosrdný lži, jen prostě být s ní (i když pokaždé s jinou):-)

R^ Dobrý, a tam dole v diskuzi? To víte, skončily prázdniny, důchodcům začali děti křičet pod okny paneláků a ještě k tomu jim do schránky dneska přišel inkasní lístek. A kde jinde si vybít frustrace.

0 0
možnosti

anžto

7. 9. 2009 13:57
Re: Jó, bejt mladší a žít v civilizaci,

a kde žijete, když ne v civilizaci? sem s tím, já se za Váma přestěhuju;-D

0 0
možnosti
AW

alicew

7. 9. 2009 12:59
pěkné

s tou poslední větou souhlasím....občas si sice salát dám, ale ty lyže  fakt ne...

0 0
možnosti
RG

eizoeizo

7. 9. 2009 14:18
Re: pěkné

Protože máš o lyžování zkreslené představy a pleteš si to s běžkováním.

V tomhle sportu si sedneš na lanovku, ta tě vyveze nahoru.

Pak si stoupneš špičkama dolů, ono to samo jede, jen přenášíš váhu doleva nebo doprava, aby to nejelo moc rychle a aby ses s něčím nesrazila.

Pak se zopakuje sedací fáze na lanovce... a tak pořád dokola.

Jen občas se lehce sportovně projdeš, po hospodě na svahu, a dáš si paňáčka nebo gulášek.

0 0
možnosti

anžto

7. 9. 2009 12:38
no já nevím

já předsírat neumím. Chápu, že píšete s nadsázkou - ale - jestli to trochu nepřeháníte. Opravdu existuje někdo, kdo vstává dřív jen aby se namaloval?:-) a tak kamarádka s take away - nekecejte, že si partner myslel, že to vaří, tak blbej nikdo není;-)

0 0
možnosti
GKB-

Glock každopádně bez -e

7. 9. 2009 13:15
Re: no já nevím

Kuchařský analfabet si fakt může představovat, že to jídlo, co dostane na talíř, je "homemade". Nedivte se, ale takoví jedinci vážně existují (jen jestli má představa o tom pánovi v "případové studii" není zcela mimo). ;-)

0 0
možnosti
OF

Dezo-Conka

7. 9. 2009 12:26
To se tady sešla smečka závistivců

Kdybych četl Monu před 30 lety ,určitě bych nezůstal jen u našich holek z JZD.

Mono ,nedejte se.Vaši obdivovatelé ještě asi pracují:-P

0 0
možnosti
MH

mona m.

7. 9. 2009 13:05
Re: To se tady sešla smečka závistivců

Jistě, že pracují! Musejí vydělávat na opulentní hostinu, na kterou mě večer pozvou... ;-);-D

0 0
možnosti
MP

admiral666

7. 9. 2009 12:02
Precet jsem si par tvych clanku

A zjistil jsem, ze na svete jsou jeste horsi typy lidi, nez tupe ruzove barbie blondyny s idiotskym vyrazem v obliceji s o 2 cisla mensim oblecenim a to barbiny, ktere sice umi napsat smysluplnou vetu, ba odstavec, ale stale si zakladaji na svem barbinovskem stylu a jeste ho davaji na odiv na blogu. Nastesti jsi jen takovy bizarni soliter. A neoblibu Pana prstenu nechapu. No asi to holt neni viewegh.

0 0
možnosti
MH

mona m.

7. 9. 2009 12:07
Re: Precet jsem si par tvych clanku

Ja nejsem barbie, admirale!!!! Ja jsem brunetka!!!

0 0
možnosti
TK

honda_mrkos_pajdusakova

7. 9. 2009 12:01
Podle všeho

to vypadá, že se pohybujete mezi nějakejma divnejma lidma. Zřejmě jste o normálního chlapa v životě nezavadila. Nebo nezavadil on o vás?

P.S. Co to je "achylová" šlacha? 8-o

0 0
možnosti
MH

mona m.

7. 9. 2009 12:07
Re: Podle všeho

achylová šlacha je něco jako pálení žáhy - každý o tom mluví a nikdo neví, co to vlastně znamená... :-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 77
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3534x
Facebook

Seznam rubrik