Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
TKN

ta, která nejsem

7. 11. 2010 1:48
Musíte se taky občas podívat od pasu výš

0 0
možnosti
S

skoog

7. 11. 2010 1:45
Ano, je to pravda.

Já narážím na samé laskavé, charismatické, inteligentní muže. :-)

0 0
možnosti
VV

SYETEY-KOTZOUR

8. 11. 2010 9:36
Re: Ano, je to pravda.

no, já taky....a díky těm neřádům jsem pak až 10. v řadě;-D;-D

0 0
možnosti
W

WENDOLENE

7. 11. 2010 0:13
Problem je ve vas, vy to vite, ale nechcete s tim nic delat

Vsichni chlapi nejsou stejni a diky bohu za to. Jinak bych se nemusela vlacet pres pul zemekoule, abych byla s tim pravym a mohla jsem zustat  v Cesku....;-D... Co je stejne, jste vy. Vy se nehodlate zmenit, a tak se vzdy nalepi stejny typek, proc? Protoze podle vaseho psani znite jako nekdo, kdo jeste nevylezl z puberty a kdo obdivuje nagelovane grazly, kteri maji na mysli cokoliv, jen ne na to prave. Ale reseni je. Bud neco udelate sama se sebou nebo se proste rozhodnete, zda si poridite psa nebo kocku jako spolecnost v byte svobodne tricet+ zenske....

0 0
možnosti

dva mraky

7. 11. 2010 0:23
Re: Problem je ve vas, vy to vite, ale nechcete s tim nic delat

Hle další z komentářů na názorové linii: "Můj orgasmus je lepší než tvůj orgasmus" Taková pěkná kavárenská úvaha, ale každý hned: "JÁ se mám JÁ jsem to vyřešil, nééé jako ty hloupá lamo."

0 0
možnosti
AW

alicew

6. 11. 2010 12:00
pěkný článek

na seznamku bych raději už nelezla...tudy cesta nevede:-)......bude to jen začarovaný kruh.

0 0
možnosti
J

jaanaaa

5. 11. 2010 21:59
Pěkné,

jen nechápu, proč se do autorky tolik diskutujících naváží, mě to připadá docela trefně napsané :-)) Ostatně je to stará známá věc, že si vybíráme partnery podobného typu. Jinak by totiž nebylo tak časté, aby si ženská našla podruhé zase alkoholika, sukničkáře, neschopného lenocha... Ono totiž každý z těchto typů má i vlastnosti, které jsou pro tu ženu důležité a přitažlivé. Bohužel si v čase zamilovanosti neuvědomuje nevýhody, které s tím souvisí, každá mince má dvě strany. Já ten výběr už vzdala. Všichni chlapi jsou stejní a ten můj je nejstejnější :-))))

0 0
možnosti
HP

Hroznej puberťák

6. 11. 2010 12:45
Re: Pěkné,

Inu, ti diskutující toho od ní pravděpodobně četli trochu víc, než jen tento článek, a udělali si odpovídající obrázek...

0 0
možnosti
C

Camino

5. 11. 2010 18:29
0 0
možnosti

dva mraky

8. 11. 2010 11:46
Re: Ovsem dabel je nejlepsi...

dík za tip trochu jsem si poprskal displej

0 0
možnosti
HN

gibo

5. 11. 2010 14:52
Singles..

Vždycky když čtu blogy "přesvědčených singles" jako je tady slečna, tak se nemůžu ubránit pocitu že za tou jejich fasádou volnosti a svobodného rozhodování jsou vlasně celkem nespokojení se svým životem. A hlavně se svou perspektivou a s podvědomým tušením ujíždějícího vlaku který nabírá rychlost s každým dalším naprosto nezbytným požadavkem na "konečně toho pravého" s nímž jediným jsou ochotné se vzdát singlovství a založit šťastnou rodinu.

Tak hlavně, dámy, abyste nepřebraly. Oni ti "praví" totiž jdou celkem na dračku a asi tušíte co na vás v těch pětatřiceti, až se konečně rozhodnete usadit, zbyde. A i když si to nechcete přiznat tak tyhle blogy nejsou nadsázka. Jsou jeden jako druhej a ze všech mezi řádky čiší podobná zoufalost. Tak hodně štěstí. V

0 0
možnosti
P

papaya.

5. 11. 2010 14:12
zatím se tomu

držkopádu vyhýbáte docela slušně ....;-) ... Vybíráte si hajzlíky, to je jasný ... no dokud na Vás nějakej nemá glejt, tak dobrý... Třeba časem dojdete rozumu :)

0 0
možnosti
PB

thequila

5. 11. 2010 11:00
zmena

a co treba zkusit zmenit sebe, sve postoje...Pak prestanete potkavat ty "same" muze. Kdyz chci neco zmenit, v prve rade zmenim sve chovani...

0 0
možnosti
A

Arth-

4. 11. 2010 21:30
Tak jak je to teda s tou

Arthterapií?

;-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 77
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3534x
Facebook

Seznam rubrik